Spas

Autor: Marina Grobarica Flanjak

Sci-Fi World

Povuklo me je u sebe,tako naglo,ali Ipak nježno. Nisam bila jedina. Povuklo nas je sve,odjedanput. Nikada to nisam doživjela,jer do sada nije bilo potrebe da “Ujedinjene Intergalaktičke Federacijie” to učine. Uživala sam u svakom trenutku iskustva kolektivne svijesti. Kao malo dijete gledala sam i bila u isto vrijeme, milijuni i milijuni okruglih šarenih kuglica koje skaču i prolaze jedna kroz drugu, sve u isto vrijeme.

Osjećala sam u” tijelu “prolaske i uživala prolazeći kroz druge. Toplina, slatkoća,boje, šum nebeskih tišina, sve mi se vrtjelo i ja sam bila vrtnja. A onda,kako je naglo počelo tako je i naglo stalo. Nismo stali po nečijoj naredbi već zbog tužne pjesme koja se začula. Zvučalo je poput nasumičnih, a opet poredanih u savršeni red, zvukova koje smo ponekad slušali od bića 4 reda. Bića 4.reda su imala krila i ponekad su priređivali zvukovne zabave. Ali ovo nije bilo veselo. Ovo nije bila zabava priređena od strane anđela. U sredini se stvorio krug načinjen od zlatnih kuglica.To su naši Mudri. Predstavnici bića 5. reda.

Tri puta se začuo doboki zvuk, niske vibracije, a onda je tužna pjesma prodrla duboko u nas,u mene. Pred očima su nam se ukazale prekrasne slike stvorena s planete Zemlje. “Zemlja” na službenom jeziku UIF-a znači Nova nada. Stvorenja su plovila kroz nekakvu plavu masu i mi smo postali Jedno s njima na Novoj nadi. More, ta plava masa obavijala mi je veliko i začuđujuće lako tijelo u kojem je bilo prekrasno biti, ali ta pjesma… pjesma me proganjala, razdirala me duboko iznutra,plovila sam kroz mora,bila sam kit,bili smo kit na planeti Zemlji,tuga mi je strujala venama…da,pjesma najtužnijih anđela dolazi iz naših usta…

Mudri su nam pokazali kroz samo iskustvo bivanja tih divnih bića sa Zemlje koliko je alarmantno stanje na planeti koju smo sami kreirali i postavili u njih sve najljepše od Svemira, Ljubav. To nije bio eksperiment kako bi neki pomislili, to je bio čin čiste Univerzalne Ljubavi, jer nismo željeli robove već smo željeli Novu braću s kojima bi dijelili iskustva I radost Svemira. Ti Ljudi,bili su nam važni. Ta planeta bila nam je važna. Ali nisu evoluirali. Nisu bili loša bića,ali nisu napredovala u Ljubavi.

I zato su Mudri predložili kolektivnoj svijesti da se Zemlji ponudi Spas. Moje jato je istoga trenutka eksplodiralo u velikom vatrometu…krenuli smo na Zemlju.

…Prije dvije generacije se dio moga naroda preselio na udaljenu planet kako bi im dali Spas. Moje ime je Georgina. Ja sam Prva i Jedina. Poslije mene neće biti Druge jer ja sam izabrana da na svijet donesem Spas. To znam od kad znam za sebe,s tom sviješću sam se rodila i to je u redu jer znam tko sam i od kuda dolazim. Znam da sam ovdje samo u prolazu i da ću ispuniti svoju zadaću s puno Ljubavi.

Majka mi je uvijek govorila o mom narodu,tamo daleko,o mjestu koje se ne vidi sa mjesta od kuda ja gledam. A ja gledam s mjesta koje se zove Smiljan. Moj narod je Jedan i ja sam Jedna s njim. Moj narod je posvuda raštrkan. Osjećam ih. Daju mi Radost. i oni i moja majka, koja razumije zašto se osjećam kako se osjećam. Osjećam se radosnom i u iščekivanju onog što će mi se uskoro desiti…

Kada su mi se oči prvi puta susrele s Milutinovim kao da me grom prošao. Nikada taj osjećaj nisam iskusila u ovom tijelu punom težine i ograničenja. Njegov pogled mi je govorio sve: Ti si taj, Tebe su za mene izabrali. Prepoznala sam ga. Bio je iz mojeg jata, iz mojeg naroda iako to još nije znao. Imao je njegove oči. Spasiteljeve oči.

Godinu dana kasnije, Milutin i ja smo se uzeli. Godinu dana kasnije, točnije, 10.srpnja 1856. godine po zemaljskom računanju vremena rodio se on: Spas.

Dali smo mu ime Nikola Tesla.

Oglasi

Komentiraj

